3.24.2013

spring breakfast

Pogoda niebardzo wiosenna, zachęciła mnie do zrobienia wiosennego śniadania :)

Kanapki i jajko sadzone + ulubiona yerba mate, o której niebawem napiszę kilka słów.


La vie à 2 - Manu Chao


Do zrobienia takiego śniadania nie potrzeba wiele. Produkty których użyłam, kupiłam dzień wcześniej, jako dodatki do ciabatty, więc upiekłam dwie pieczenie ;) nie wydając przy tym dużych sum (niestety to nie sezon na pomidorki koktajlowe:(

Składniki:

- chleb razowy
- masło
- czarne oliwki
- żółty ser
- pomidory koktajlowe
- sałata (ja użyłam mix sałat, rukkoli, roszponki,itp , ale można to zastąpić np sałatą masłową, czy lodową i też będzie smacznie:)
- ketchup, majonez
- świerzo zmielony pieprz

Żeby śniadanie było bardziej pożywne (może nie dietetyczne;) i dostarczyło nam energii na nowy dzień,
usmażyłam do tego jajko sadzone ( na łyżeczce oliwy z oliwek) w czasie smażenia, posypałam jajko pieprzem.

Takie pozytywne śniadanie, pełne różnych smaków i kolorów powinno dostarczyć nam dużo energii i rozweselić nowy dzień, mimo niesprzyjającej pogody.

Smacznego :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz